W jednej ze scen w szpitalnym pokoju widać Morgana Freemana zakładającego okulary, które potem w kolejnych ujęciach znikają i pojawiają się ponownie.
W scenie, kiedy bohaterowie omawiają listę, Edward mówi coś do Cartera, a gdy dźwięk się zatrzymuje, jego szczęka nadal się porusza.
Kiedy Edward podjeżdża pod dom swojej córki, w drzwiach jego samochodu odbijają się dwa białe, oświetlone ekrany.
Obserwując ruch ust Cartera na początku rozmowy o kawiorze w restauracji we Francji, widzimy jak jedząc kawior przeżuwa i nie wypowiada słów, które słyszymy.
Na szczycie piramidy Carter mówi, że Egipt jest jedynym miejscem, gdzie piorun zabił psa, ale w rzeczywistości nie był to piorun, a meteor.
We Francji Thomas mówi Carterowi i Edowi, że następny przystanek to Kair, a potem Tanzania. Potem jednak odwiedzają te miejsca w odwrotnej kolejności.
Włosy Edwarda Cole'a osiągają normalną długość w trzy tygodnie od momentu, gdy jego głowę ogolono do zera.
W scenie jazdy motorem po Wielkim Murze Chińskim wyraźnie widzimy, że zamiast Eda (Jacka Nicholsona) jedzie dubler.
W warsztacie samochodowym widzimy jak Carter odbiera telefon lewą ręką, na której ma też zegarek, w kolejnym ujęciu jednak to nagle prawą ręką trzyma słuchawkę.
Gdy Ed i Carter siedzą na szczycie Piramidy Cheopsa twarzą na południe, widzimy cień innej piramidy. Cień rzucany w tym kierunku nie mógłby się jednak pojawić na tej szerokości geograficznej, a nawet gdyby, byłby o wiele dłuższy.
Gdy Ed i Carter sprzeczają się przed domem córki Eda, kołnierzyk jego koszuli raz jest wyłożony na karku, na kołnierz od kurtki, a raz pod nim ukryty.
Za każdym razem, gdy widzimy listę, jest to nowa jej wersja - linie, którymi pozycje z listy są wykreślane różnią się od tych, które widzieliśmy w poprzednich scenach. Najbardziej ewidentne jest to gdy z listy znika skreślony podwójną linią skok ze spadochronem, a w kolejnych scenach jest to linia pojedyncza. Innym dowodem na istnienie wielu wersji listy jest ciągle zmieniająca się pozycja skreślonego potrójną linią zadania pt.: "odnowić kontakt".
Po tym, jak Cole drze listę, Carter w szpitalu dramatycznym gestem wyciąga ją całą posklejaną taśmą, jednak widać, że to inna kartka, podarta inaczej i nie na aż tak wiele kawałków.
Ścigając się, Ed tak ostro skręca, że spod kół idzie dym. W kolejnym ujęciu jednak nie ma po nim śladu, choć powinien być nadal widoczny.
Pierwszą pozycją na liście Cartera jest "zobaczyć coś majestatycznego". Podczas kolacji dopisuje powyżej "odnowić kontakt", jednak później widzimy jak Ed wykreśla to ze środka listy, a nie z jej szczytu.
W scenie wyścigu, zniszczenia na samochodach zmieniają się między niektórymi ujęciami.
W scenie gdy Carter leży w wannie, jego opatrzone ramię jest czasem ponad pianą z kąpieli, a czasem całkowicie pod nią ukryte, zależnie od ujęcia.
Podczas kolacji w restauracji we Francji, gdy Carter (Morgan Freeman) rozmawia z Edem (Jack Nicholson), jego ramię ułożone jest raz wyżej, raz niżej, co zmienia się parokrotnie w ciągu jednej sceny, zależnie od ujęcia.
Podczas wyścigu, widzimy jak auto Cartera (Morgan Freeman) wyjeżdża z tunelu i obraca się o 180 stopni. Carter w tej pozycji czeka na Eda (Jack Nicholson), jednak w kolejnym ujęciu auto nie stoi już przodem do wylotu tunelu, tylko prostopadle do trasy.
Gdy w scenie wyścigu Carter (Morgan Freeman) zwraca się do Eda (Jack Nicholson), zawsze spogląda w prawo - Ed jedzie żółtym samochodem z jego prawej strony. Jednak w jednym z kolejnych ujęć, kiedy Carter przyspiesza, widzimy, że jego czerwony samochód jest z drugiej strony żółtego.
W scenie, gdy Edward ma goloną głowę, widać jak dość sporo włosów spada na dół, po czym pielęgniarka po prostu zabiera nakrycie i wychodzi, a po włosach nie ma żadnego śladu.
Film powstał w: Fontana, Beverly Hills, Los Angeles, Perris (Kalifornia, USA) oraz Nicei, Villefranche (Francja).
Podczas skoków nie ma szans na rozmowę. Nie usłyszałoby się nawet wykrzyczanych słów. Udowodniono to również w programie "Pogromcy mitów".
Jack Nicholson i Morgan Freeman zgolili włosy na potrzeby filmu.
Justin Zackham napisał cały scenariusz w zaledwie dwa tygodnie.
Niezależnie od siebie, reżyser Rob Reiner i aktor Morgan Freeman uważali, że najbardziej odpowiednią osobą do roli Edwarda Cole'a będzie Jack Nicholson.
Aby urzeczywistnić niektóre sceny i dialogi Jack Nicholson wykorzystał w filmie własne doświadczenia z pobytu w szpitalu. Poza tym dostarczył kilka przedmiotów, które zostały wykorzystane jako rekwizyty w filmie (np. lustrzane okulary).
Justin Zackham pisał rolę Cartera z myślą o tym, że w filmie zagra go Morgan Freeman.
Syn Morgana Freemana - Alfonso zagrał w filmie rolę syna Cartera, czyli odgrywanej przez Morgana postaci.