Wpisujcie Wasze rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
1 - Zabojczy kurort - 6 2 - Diukowie Hazardu - 6 3 - Puddle Cruiser - 6 4 - Mezczyzni w natarciu - 5 5 - Swieto piwa - 5 6 - Straz wiejska - 2