Wpisujcie Wasze rankingi filmów tego reżysera.
1 - Młot na czarownice - 8 2 - Dni zdrady - 8 3 - Proti vsem - 6 4 - Romanca na trąbkę - 6
Widziałem tylko 2, ale mam apetyt na więcej: 9/10 Romanca na trąbkę 7/10 Młot na czarownice